Регіональний сервісний центр МВС в Черкаській області з 13.07.2017 по 27.07.2017 здійснює прийом документів для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань державної таємниці.
Вимоги до кандидатів:
— громадянство України;
— повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра, бакалавра.
Перелік документів, які необхідно надати:
— копія паспорта громадянина України;
— письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
— письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
— копії документів про освіту;
— заповнену особову карту встановленого зразка;
— декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2016 рік;
— копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
— довідка про допуск до державної таємниці;
— дві фотокартки розміром 4×6.
Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу за адресою: м. Черкаси, вул. Л.Українки, 21, каб. № 7, тел.: (0472) 65-14-06.
Повна інформація щодо порядку проведення конкурсу, основних функціональних обов’язків та умов оплати праці надається кадровою службою за тел. : (0472) 65-14-06.