В умовах війни безбар’єрний доступ до адміністративних послуг особливо важливий. Сервісні центри МВС обладнані за принципами інклюзивності, аби кожен громадянин отримував вільний доступ до державного сервісу.
Днями до одного з сервісних центрів МВС у Київській області за послугою з реєстрації автомобіля звернувся Павло Коваленко, ветеран і керівник відділу психології та реабілітації Бориспільського міського ветеранського центру. Пан Павло вперше став на захист України ще у 2014 році, а після початку повномасштабного вторгнення — спочатку боронив Сумщину, а потім продовжив свій бойовий шлях на Донеччині. У травні 2022 року він отримав поранення, коли виводив свою роту з оточення — і тепер користується кріслом колісним. Пан Павло оцінив безбар’єрний простір у нашому сервісному центрі МВС і без складнощів перереєстрував автівку.
Нагадаємо, що всі сервісні центри МВС Київщини обладнані пандусами, кнопками виклику персоналу і додатковими робочими місцями для обслуговування осіб, які користуються кріслом колісним, а також для інших маломобільних груп населення. А люди з порушенням слуху можуть скористатися сервісом «УТОГ 24/7», який забезпечує відеозв’язок з перекладачем жестової мови Українського товариства глухих.
Команда сервісних центрів МВС щиро вірить у важливість і необхідність побудови безбар’єрного суспільства. Більше інформації про отримання послуг для осіб з інвалідністю в сервісних центрів МВС можна отримати у розділі «БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ».
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.