A-
A
A+
A
A
Звичайна версія сайту

В міжнародний День захисту дітей старшокласники Черкаської ЗОШ №18 ознайомилися з роботою сервісного центру МВС!


01 Червня 2017

Щороку в перший день літа відзначається Міжнародний день захисту дітей – «International Day for Protection of Children» ‒ прекрасне свято радості та надії.
Рішення про відзначення Міжнародного дня захисту дітей саме першого червня прийняла Міжнародна демократична федерація жінок у листопаді 1949 року. ООН підтримала ініціативу федерації та оголосила захист прав, здоров’я і життя дитини одним із пріоритетів у своїй діяльності. Перший Міжнародний день захисту дітей було відзначено ще в далекому 1950 році, і з того часу ця добра традиція підтримується ось уже майже 70 років.
Дитинство — найважливіший період в становленні особистості… Саме в цей час людина потребує найбільшої уваги, захисту та повноти інформації.
Цього дня, в новому Черкаському територіальному сервісному центрі МВС 7141, працівники центру зустрічали незвичних гостей – учнів 10 класу ЗОШ №18. Старшокласників запросили на ознайомчо-пізнавальну екскурсію, щоб ознайомити дітей з тими послугами, які надають сервісні центри МВС, а саме: реєстрація та перереєстрація транспортних засобів, видача та заміна посвідчення водія, видача міжнародного посвідчення водія, а також прийом запитів на отримання довідок про відсутність чи наявність судимостей.
Співробітники сервісного центру детально розповіли гостям про те, як надають послуги з реєстрації автомобілів та видачі посвідчень водія, що важливо при цьому пам’ятати громадянам.
Фахівці експертної служби МВС поділилися досвідом своєї роботи, розказавши про секрети того як саме виявляють автомобілі з підробленими агрегатами.
Також всі бажаючі мали змогу наглядно побачити процедуру прийняття теоретичних та практичних іспитів на отримання права керування транспортним засобом та особисто спробувати свої сили в складанні теоретичних питань в екзаменаційному класі сервісного центру.
Діти та організатори залишилися задоволеними зустріччю та ставили багато запитань до співробітників нового сервісного центру, на які отримували обгрунтовані відповіді.
Подібні ознайомчі заходи стануть регулярними в сервісних центрах МВС. Знайомлячи наймешних громадян нашої держави з якісними стандартами державного сервісу та роботою державних структур, кожен з них в подальшому зможе стати клієнтом ТСЦ чи РСЦ, або навіть його працівником.