Сьогодні, 16 листопада, відзначають День працівників радіо, телебачення та зв’язку. Це професійне свято стосується і комунікаційників системи сервісних центрів МВС. Адже саме вони працюють з громадськістю і є інформаційним джерелом для суспільства. Вчитися ніколи не пізно і завжди доречно.
Одним із головних завдань системи сервісних центрів МВС – надавати якісні послуги усім громадянам. А ще консультувати, ділитися важливою інформацією та чути людей. І це залежить від професійного рівня наших комунікаційників. Тому сьогодні ми проводимо спільну зустріч та навчальний тренінг, щоби здобувати нові знання. Адже сервісні центри МВС постійно працюють над покращенням не тільки сервісу, а й налагодженням комунікації з громадськістю, Головного та регіональних сервісних центрів МВС.
Сьогодні в Національній академії внутрішніх справ проходить науково-практичний круглий стіл «Організаційно-правові засади діяльності інформаційно-комунікаційних підрозділів у системі сервісних центрів МВС». Сюди запрошені гості з міністерства – Інна Ящук – державний секретар МВС, Володимир Чєрнєй – ректор Національної академії внутрішніх справ, Олександр Карабиць – перший заступник начальника Головного сервісного центру МВС, Катерина Самітовська – організатор заходу й начальник управління комунікації Головного сервісного центру МВС.
Відкрила науково-практичний круглий стіл державний секретар МВС – Інна Ящук та звернулась з вітальним словом до комунікаційників: «Ви не просто знавці слова, ви люди, які здійснюєте комунікацію між громадами, структурними підрозділами, центральними органами влади, між людьми. Ми маємо працювати на випередження, бути організованими і не допускати помилок».
У перший день навчального тренінгу говоримо про організацію роботи комунікаційників на місцях: які обов’язки вони мають виконувати, як варто комунікувати з людьми, як реагувати на кризові ситуації в регіонах, розбираємо реальні кейси з проблемами, які вже сталися і як сервісні центри МВС виходять з них.
Все навчання буде спрямоване на підвищення професійного рівня наших співробітників. Адже держслужбовець – це обличчя будь-якої державної структури, він має бути професіоналом своєї справи, швидко вирішувати завдання, досягати результатів, бути відданим професії й головне, допомагати людям, чути людей і комунікувати з ними доступною мовою.
Тож теми, які піднімаються на круглому столі, є актуальними і надзвичайно важливими. Спікери два дні поспіль будуть ділилися своїми знаннями, як доносити клієнтам важливу інформацію, бо дуже доречним є саме на практиці долати цей умовний бар’єр між держслужбовцями та громадянами. Люди мають розуміти, що вся робота сервісних центрів МВС направлена на допомогу їм й інформування.
У свою чергу, комунікаційники системи МВС зрозуміли, що їхня праця одна з найважливіших, найпрестижніших і найкорисніших, а це надзвичайно мотивує працювати на результат.
Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.