Минулого тижня частина співробітників Головного і Регіональних сервісних центрів МВС вже пройшли навчання з антикорупційного менеджменту.
Сьогодні ж професійна перепідготовка триває. У рамках програми навчання працівники сервісних центрів МВС прослухали лекції із основних положень функціонування системи запобігання корупції, правознавства, а також правил етичної поведінки (виховання доброчесності). Детальна увага приділялася питанням управління корупційними ризиками під час війни.
На професійну перепідготовку були запрошені народні депутати України від фракції «Слуга Народу» Олександр Куницький, Галина Михайлюк, В’ячеслав Медяник, заступник Міністра внутрішніх справ Богдан Драп’ятий, а також ректор Національної академії внутрішніх справ Володимир Чернєй та працівники Головного сервісного центру МВС на чолі з Миколою Рудиком.
«Наш пріоритет — максимальна цифровізація сервісних послуг! Ми виконуємо програму Президента України «Країна в смартфоні» та реалізовуємо суспільний запит на зручні онлайн-послуги. Навіть в умовах воєнного стану ми будемо розвивати їх з дотриманням принципу людиноцентризму. Маємо унікальну можливість стати лідерами з якості надання послуг не тільки в Україні, але й у Європі. У нас є всі можливості для розвитку: політична воля, підтримка Президента, Парламенту, Уряду, а головне — чіткий суспільний запит на постійне покращення послуг. Міністр внутрішніх справ Ігор Клименко визначив пріоритетний план розвитку на 2023 рік, а тому ми будемо дуже вимогливі до добросовісної реалізації візії, принципів і цінностей, які закладені в основу нашої роботи», — зазначив заступник Міністра внутрішніх справ Богдан Драп’ятий.
За результатами професійного навчання кожен працівник системи сервісних центрів МВС отримає сертифікат про підвищення кваліфікації.
«Сервісні центри МВС чітко слідують стратегії розвитку Міністерства внутрішніх справ. Тому найближчим часом плануємо анонсувати низку нововведень. Вдячні Національній академії внутрішніх справ за створення навчального майданчику, де працівники системи сервісних центрів МВС можуть спільно навчатися та обговорювати робочі питання», — наголосив начальник ГСЦ МВС Микола Рудик.
Нагадуємо, що консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук. Відповіді на найпоширеніші питання можна знайти на сайті.